Maastikuratas 26 Torpado EARTH T595
RATTA SUURUS | 26″ |
RAAMI MATERJAL | Teras |
KÄIKE | 21 |
PIDURID | Alumiiniumist v-pidurid |
KÄIGUVAHETAJA | Shimano TZ500 |
ESIAMORT | Torpado G.W. 781 |
ESIHAMMASRATTAD | 24/34/42 |
TIRR | 14-28 7V |
PÖID / VELG | Alumiinium |
LENKS | MTB 153 Teras 640 mm |
SADULAPOST | Torpado 28.6×300 mm |
SADUL | Torpado SA-5310 |
REHVID | 26″x1,95″ |
KAAL | 15 kg |
LISAVARUSTUS | Ketikaitse, tugijalg, kiirkinnitusega esiratas ja sadul |
TARNEINFO
Tarneaeg 1-2 nädalat.
Kui ostate jalgratta ning soovite ise sellele järgi tulla meie salongi (Reti tee 11, Peetri), siis saate jalgratta kätte, mis on 100% komplekteeritud ning sõiduvalmis. Anname teile teada, kui võite jalgrattale järgi tulla.
Kui tellite kulleriga pakendis jalgratta, siis on jalgratas tehase poolt 95% komplekteeritud. Teil tuleb külge keerata pedaalid, paigaldada esiratas ning juhtraud (lenks). Lisaks vajadusel pumbata rehvid.
Kulleriga on võimalik tellida ka 100% komplekteeritud jalgratas.
Kauba eest on võimalik tasuda ka kullerile.
Vaata siit jalgratta kokkupanemise videojuhendit.
Maastikuratas 26 Torpado EARTH T595
Torpado, Esperia ja Legnano jalgrattad on kõik toodetud Itaalias. Tegemist on väga pika traditsiooni ja tootmiskogemusega ettevõttega, mis sai alguse juba 1895. aastal. Läbimõeldud tootmisprotsessil on eelkõige tähelepanu suunatud kasutaja mugavusele, suurepärasele disainile ning loomulikult kvaliteedile. Kõigile jalgratastele kehtib garantii 2 aastat. Lisaks pakume hooldus- ja remonditeenust, et Sinu jalgratas toimiks tõrgeteta.
Võta meiega ühendust, kui soovid lisainfot või nõustamist ning aitame teha just Sulle sobiliku jalgratta valiku Altan Team kontakt
Oled oodatud ka meie salongi Reti tee 11, Peetri. Palun anna eelnevalt enda tulekust teada.
Ma sooviks siiski anonüümseks jääda, muidu naaber äkki ostab samasuguse (toote omanik) –
Ega mul väga palju öelda pole, aga kuna keegi pole veel midagi öelnud, siis ma teen otsa lahti.
Üldiselt on mul selle rattaga päris hästi läinud. Olen teda (näe, juba kujutan ette, et on elusolend) kasutanud kuu aega, vändanud umbes 250km. Päris metsikult ma teda proovile pole pannud, üks kord ehmatasin liivasel asfaldil libisedes, aga pärast linnas, maanteel ja vähesel määral liivas sõitmist on kõik jupid kenasti küljes ja kuskilt ei logise ega kolise.
Normaalne ratas, teeb, mis ma soovin. Ja päris elus näeb isegi parem välja, kui pildil. Eriti kui ta on nüüd veidi sopane juba. Ratas on nii kaunis, et inimesed jäävad juba liiga sageli järgi vahtima ja mul hakkab vahel imelik. Ma pole ometi miski kõigile kättesaadav lihatükk letil.
Meie peres on ka täpselt sama ratta eelmisel aastal ostetud mudel. Teist värvi küll. Sellel on ka kõik jupid küljes ning ei kolise. Üks tüüp väntab igapäevaselt tööl käies 20km sellega maha. Ta ei kurda, aga ütles, et karboniga võrreldes tundub raske trepist üles vedada. Mul oli kunagi rauast ratas, nõukogude seitsmekäiguline, selle kõrval tundub see siin ikka täielik kosmosetehnoloogia.
Nagu näha, on tegu odava rattaga, aga ma ei saa aru, kuidas see nii odav saab olla? Keegi on ju selle teinud, ja mitte tasuta, ning ega juppe ka ilmselt jõuluvana lihtsalt soovikirja peale külge kruvinud. Kui sellest veel odavamalt jalgratast sooviks, mis vähemalt kuu aega koos püsiks, siis tuleks see ilmselt varastada.
Nii et ma ei loo endale unelmaid, et ta igaveseks muretuks jääb. Aga kurat seda teab, äkki oksüdeerub nii ära, et ükski vidin paigast ära ei loksu ning elab niimoodi veel tuumasõjagi üle.
Minu kogemuse järgi võtab käesolev ratas paigalt hästi minema ning pidurid töötavad usaldusväärselt, iga kord olen seni seisma jäänud, kui vaja. Mul ühel hoopis teisel jalgrattal on diskiga pidurid, aga kohati tundub, et siinse ratta V-pidurid on isegi mugavamad ja paremad.
Põhimõtteliselt ma ostsin selle ratta endale puhkuserattaks ja meil on koos tore olnud. Igapäevaselt ma sõidan tiba tuntuma brändi sama tüüpi rattaga. Erinevused on tunda, aga mitte liiga teravad. Samas ma olen ise ka mõneti puine tüüp. Näiteks käiguvahetus tundub vahel veidi rabedam. Sellel rattal on see randmest keeratav käiguvahetus, mis tagumise ketika peal vahetab ilusti üks-nõks-ja-üks-käik täitsa sujuvalt. Aga esiketikal pole sellist kindlat süsteemi. Vahel kolm, vahel neli nõkat, et käik vahetuks. Nii et on oht, et vahel keerab käigu üle ja see on veidi loll ehmatus siis, nagu oleks mingi algaja rattur.
Mis müüjasse puutub, siis mul vajus karp lahti, kui pühapäeval netist tellitud ratas oli teisipäeva hommikul ukse taga. Tüübid panid väga lahkelt vaid 30 euro eest ratta eelnevalt kokku ka, nii et mul jäi üle vaid svammid ümbert ära võtta ja väntama hakata. Eelmisel aastal enne eelmise ratta ostmist (see, millega üks teine tüüp nüüd iga päev tööl käib), vahetasin müüjatega ka e-kirju ning kokkuvõttes tundus, et täitsa normaalsed inimesed.
Nii et kokkuvõttes tuleb viis tärni sellise hinna-kogemuse-välimuse suhte põhjal. Kui sama ratas maksaks mitte kolmsada, vaid kolm tuhat, siis ma poleks nii muretu.
Kätlin (toote omanik) –
Tarne oli kiire, jalgratas väga viis, nii hea hinnaga on ratast küll ja veel 😊