Müügitingimused

KÕIK MUDELID ON KOHE LAOS OLEMAS, kui ei ole lisatud kirjet VÄLJA MÜÜDUD (laost otsas).

Kõik jalgrattad on reguleeritud ning valmis sõiduks. Ostes jalgratta pakendis tuleb külge keerata pedaalid, paigaldada esiratas ning juhtraud (lenks). Lisaks vajadusel pumbata rehvid.

  1. ÜLDTINGIMUSED
    1. Müügitingimused kehtivad Altan.ee veebipoe klientide (edaspidi Klient) ja Altan Team OÜ (edaspidi Altan.ee) vahel kaupade ostmisel tekkivate õiguste ja kohustuste kohta.
    2. Toodete ostmiseks kohalduvad käesoleva lepingu tingimused ja Eesti Vabariigi õigusaktidest tulenevad õigused ja kohustused.
    3. Altan.ee jätab endale õiguse teha muudatusi müügitingimustes ja müügihindades. Nimetatud muudatusi kajastatakse Altan.ee veebilehel.
  2. MÜÜGILEPINGU JÕUSTUMINE
    1. Altan.ee müüb ja Klient ostab e-poes pakutavaid tooteid.
    2. Altan.ee ja Kliendi vahel jõustub müügileping alates tellimuse kinnituse järgi tasumisele kuuluva summa laekumisest Altan Team OÜ arvelduskontole.
    3. Altan.ee veebipoes tellimust vormistades ning maksmist sooritades, kinnitab Klient, et ta on tutvunud müügitingimustega ja on nendega nõus.
  3. HINNAD
    1. Kõik Altan.ee veebipoes olevad hinnad on Eurodes ja sisaldavad käibemaksu 20%.
    2. Altan.ee jätab endale õiguse korrigeerida hindu. Kui Klient edastas oma tellimuse enne hinna muudatuste jõustumist, siis tema jaoks kehtib hind, mis oli arvel kajastatud tellimuse vormistamise momendil. Kliendil ei ole õigust nõuda hinnavahe kompenseerimist.
  4. TELLIMUSE VORMISTAMINE JA KAUBA EEST TASUMINE
    1. Peale tellimuse esitamist tuleb Teie e-posti aadressile tellimuse kinnitus. Klient maksab 100% tellimuse summast. Klient saab valida omale sobiliku maksemeetodi: pangalingi kaudu, krediitkaardiga või ise järele tulles tasumine kohapeal sularahas. Arve väljastatakse ühe tööpäeva jooksul peale tellimuse tasumist ning saadetakse Kliendi e-posti aadressile.
    2. Müügileping loetakse sõlmituks ja tellimuse täitmist alustatakse kohe peale seda, kui Klient on tasunud 100% tellimuse summast.
  5. KOHALETOIMETAMINE
    1. Pakendis jalgrattad tarnitakse üle Eesti 1-2 tööpäeva jooksul.
    2. Maksimaalne tarneaeg üle Eestis on 1-2 tööpäeva.
    3. Toode saadetakse kliendile järgmisel tööpäeval pärast arve või tellimuse tasumist ning vastava summa laekumist Altan Team OÜ arveldusarvele. Soovi korral on võimalik tulla kaubale ise järgi ning tasuda kauba eest kohapeal sularahas. Ise järele tulles palume eelnevalt aeg kokku leppida.
    4. Peale müügilepingu jõustumist (Kliendipoolset arve või tellimuse tasumist) komplekteerib Altan.ee tellimuse ning annab selle üle kohaletoimetamiseks meie logistikapartneritele (Venipak, DPD, Omniva).
    5. Sihtkoha või kokkulepitud aja muutumisest on Klient kohustatud teavitama Altan.ee-d koheselt enne kauba kohaletoomist.
    6. Tellimuses esitatud andmete täpsusest ja õigsusest sõltub viivituste ja arusaamatuste vältimine kauba kohaletoimetamisel. Altan.ee ei vastuta toodete kohaletoimetamise viivituse ja tekkinud arusaamatuste eest juhul, kui viivitus või arusaamatus on tingitud Kliendi poolt tellimuse vormistamisel esitatud andmete ebatäpsusest.
  6. TAGASTAMISÕIGUS
    1. Vastavalt VÕS §-le 56 lg 1, on kliendil õigus taganeda lepingust 14 päeva jooksul alates kauba kättesaamisest.
    2. Tagastatav kaup peab olema kasutamata, kahjustamata ja orginaalpakendis. Palun kontrollige, et tootega saaksid tagastatud kõik kaasasolevad osad. Originaalpakend tuleb avada ettevaatlikult, seda kahjustamata. Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks või sellel on kasutamise või kulumise märke, on altan.ee veebipoel õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele.
    3. Kauba tagastamiskulud kannab klient.
    4. Kauba tagastamiseks tuleb esitada kauba tagastamise avaldus 14 päeva jooksul alates kauba kätte saamisest. Tagastamisavaldus peab sisaldama Kliendi nime, toote nime ning arve või tellimuse numbrit.
    5. Ostja peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba vedajale.
    6. Altan.ee tagastab kõik ostja poolt tasutud tasud tagastatava kauba kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest. Altan.ee võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.
  7. PRETENSIOONIDE ESITAMISE KORD
    1. Vastavalt Võlaõigusseadusele on Kliendil õigus pretensioone esitada 2 aasta jooksul tootel ilmnenud lepingutingimuste mittevastavuse eest alates kauba kättesaamisest, sellest kuue esimese kuu jooksul tekkinud defekti puhul eeldatakse, et see oli olemas ostmise momendil ning defekti iseloomu peab välja selgitama müüja.
    2. Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul altan.ee poole, saates e-kirja aadressile info@altan.ee või helistada telefonil: +372 50 51 209
    3. Altan.ee ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale.
      Kui Veebipoest ostetud kaubal on puudused, mille eest Veebipood vastutab, parandab või asendab Veebipood puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab Veebipood ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.
      Veebipood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.
    4. Altan.ee ei vastuta:
      • Kliendi süül või hoolimatusel tekkinud toote kahjustamise eest
      • Defektide eest, mis on tekkinud toote mittesihipärase kasutamise tagajärjel
      • Toote loomuliku füüsilise kulumise eest tavapärase kasutamise korral.
  8. VASTUTUS JA VÄÄRAMATUD JÕUD
    1. Altan.ee vastutab Kliendi ees ja Klient vastutab Altan.ee ees teisele poolele käesolevate tingimuste rikkumisega tekitatud kahju eest Eesti Vabariigis kehtivates õigusaktides sätestatud juhtudel ja ulatuses.
    2. Altan.ee ei vastuta Kliendile tekitatud kahjude eest või toote kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kahju või toote kohaletoomise viibimine on tingitud asjaolust, mida Altan.ee ei saanud mõjutada, ette näha.
  9. PRIVAATSUS
    1. Altan.ee veebilehe kasutamisega annab Klient selge ja teadliku nõusoleku Altan.ee-le enda isikuandmete töötlemiseks.
    2. Altan.ee kasutab Kliendi esitatud informatsiooni ainult Kliendi ostutellimuse täitmiseks ja ei avalda neid kolmandatele osapooltele.
  10. VAIDLUSTE LAHENDAMINE
    1. Kui ostjal on altan.ee osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile info@altan.ee või helistada telefonil +372 50 51 209. Kui ostja ja altan.ee ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada siin. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.
      Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.